15 noiembrie 2016

Scrambled eggs?

Nu stiu daca asa trebuiau sa arate dar gustul lor a fost o adevarata supriza. Mi s-au parut teribil de bune, chiar daca aratau in halul asta :-) It must be the butter ...
 
 
Nu e un secret ca Fabulous din numele acestui blog, este de fapt o ironie. Cum altfel, pentru cineva care acusi invata sa faca oua jumari. Well, dears - the naked true e ca nu-mi placea neam cum arătau ouale sub această formă. Mai rau - sunt chiar genul care prăjește oul și pe partea cealaltă. Acusi insa, cand mi-a mai venit mintea la cap si galbenusul moale nu ma mai sperie, am zis ca e momentul sa le incerc si pe astea.

Cica se bat ouale bine bine, se topeste un pic de unt in tigaie, si apoi la foc mediu - se toarna ouale si se amesteca ușor și aproape continuu până sunt aproape gata, but not really. Se ia tigaia de pe foc,  caldura acesteia urmand sa le gateasca to perfection.
 
Lucky me, am avut cateva oua ouate de niste gainuse crescute la sol. Am umblat eu evident si la reglajele de culoare, dar galbenul acesta frumos e doar meritul suratelor mai sus pomenite. :-)
 
I need more practice, I know, I know.
 
Pam-pam! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu