10 noiembrie 2016

Pasta de peste

Altă pastă, altă papă siiiiiiiimplă simplă! Ingrediente să le numeri pe degete, timp de preparare - aproape o glumă, succes garantat. N-am auzit să nu placă cuiva ... So, dați-i drumul la bucătărie! :-)
 
 
 All we need is love, of course si pe lângă love :-) și niste unt, o conservă de sardine, sare, piper și teoretic ceapă.  Am tras cu ochiul prin vecini şi am văzut că eu fac pasta asta cam după ureche. În sensul că pun mult mai puţin unt. Însă pentru că pasta asta se evaporă rapid, nu mă încântă ideea să mâncăm atât de mult unt dintr-o suflare. 


 

Tai pătrățele untul rece și-l frec cu lingura de lemn până când se înmoaie și iese apa din dânsul. This part is fun! Scurg sardinele de ulei / suc propriu şi le sfărâm bine cu furculiţa. Pun sare, piper şi ar trebui să pun şi ceapa rasă fin dar înregistrez proteste vehemente din direcția colegului de apartament - așa că skip fără regrete. Less work for me, iu-huu! Senkiu darling. Needless to say că salata orientală e strictly forbidden la noi.


 
Partea plicticoasă e să tot amestec la maclavaisul ăsta până e frumos omogenizat. Transfer toată comedia într-un castronel asortat și decorăm dacă mai avem chef. Fac două poze și hopa cu ele pe net. Aaa, era să uit - merge strașnic cu ceai, cel puțin în capul meu.

Hai pa! :-)


Din categoria Aperitive:

Tortilla - omleta cu cartofi
Guacamole
Cremă de brânză cu verdețuri
Bruschete cu anşoa, mozzarella şi roşii cherry
Pastă de fasole uscată
Salată de fasole roșie
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu