23 noiembrie 2016

Pasta de masline Mega Image - Din categoria surprize placute

Din categoria unde-aiam fost până acum: pasta de măsline de la Mega. Ta-daaaaa!
 

Noi suntem mari fani insula cu măsline a lu' Mega Image si de când au venit cu chestia asta (posibilitatea de a alege între mai multe tipuri de măsline, toate însă la același preț pe suta de grame) ne-am pierdut total interesul pentru ofertele altora.



Cum devine cazul. Păi, se face că într-o bună zi am dat eu cu ochii de pasta în cauză si ce-am facut? Am ridicat din sprâncene și-am trecut mai departe. Mai cumpărasem așa ceva, varianta la borcan și se pare, n-am înțeles subiectul - din moment ce mie mi s-a părut lipsită de orice farmec.



Zilele trecute - in timp ce dumnealui isi lua eternele masline naturale, intra si subsemnata pe fir: Vreau si eu un, subliniez un varf de lingura de pasta de masline. Ambele feluri, please! Zarisem niste ulei de masline in poveste, si mi-am zis: poftim comedie! This could be good! Bai, e vis. Contine si uleiul ala de masline si niste condimenteeee. E exact pe gustul meu - usor saratel, gust pronuntat de masline naturale, aromat cu ulei de masline. Cea de masline naturale e preferata mea.

Marturisesc ca pentru de dimineata :-) dupa ce-am taiat de pe lista mezelurile (cu muuult timp in urma) si am rarit untul si brânzeturile, am ramas cu un mare gol. Pe care l-am rezolvat rapid cu diverse variante de peste in toate felurile si cu chestii cat de cat vegetale. :-). Et voila! Inca o descoperire.



P.S. Am cetit si niste retete, unde pasta asta e ingredient - si cu siguranta o sa incerc. Dar mie, pana una alta, imi place asa, simpla ca Buna ziua. De fapt Buna dimineata. :-) Hai, pa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu