24 noiembrie 2016

Am scapat nesupravegheata la Whittard of Chelsea. Again! :)

Vrea cineva sa stie unde am intotdeauna chef sa merg? Ei bine, fix aici: Carturesti Verona, Paul sau dear, lovely, sweet Whittard of Chelsea. Toata lumea are happy place-uri, right? 

Whittard of Chelsea

Azi povestesc din nou despre magazinul meu preferat de ceaiuri, cafea, bunatati, unul din locurile alea unde ma simt bine de urgenta. :-)
Miroase a ceai si a cafea buna buna si ma uit la toate cutiile si cutiutele cu biscuiti si cu ciocolata calda ... Pure bliss. 

Whittard of Chelsea

Daca nu m-as jena de oamenii draguti de acolo, clar as uita sa mai plec. Nu m-am dat dusa nici de data asta, fara o micuta colectie de pliculete de ceai,  dintre care preferatul meu a fost cel galben. O combinatie de lamaie, ghimbir si echinaceea.

Whittard of Chelsea

Si am pus ochii si pe un ceai de bergamota si mango. Nu pot sa va spun cum miroase! Practic m-am hotarat un pic ce as vrea de Craciun. :-)

CA SA N-AVEM VORBE LA PROCES: ACEST POST NU ESTE RECLAMA. NU AM NICIO LEGATURA CU FIRMA CARE COMERCIALIZEAZA ACESTE PRODUSE. NU SUNT PLATITA. NU AM PRIMIT MOSTRE GRATUITE. PUR SI SIMPLU SUNT TOPITA DUPA CEAIURILE ASTEA SI DUPA MAGAZIN SI ATAT! ADOR SA MERG ACOLO. SI SCRIU DESPRE CE ADOR. BINE, PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu